Dec 5, 2011

Aku Tahu..

Aku tahu kita tidak serapat dulu sebab masing-masing busy handle 2nd stage of our life.
Aku tahu kita takdapat tengok muka masing-masing setiap hari macam dulu.
Aku tahu kita semua dah jauh;

Seorang dekat Melaka.
Seorang dekat Segamat.
Seorang dekat Machang.
Seorang dekat Perak.
Seorang dekat Dungun.
Seorang dekat Kedah.
Seorang dekat Shah Alam.

SEADEBAB,
Dengar sini, walaupun jarak dan masa memisahkan kita semua. Aku tak pernah lupa korang. Aku rindu korang gila bab! ah cerita dia. Harapan aku bila cuti sem kita semua dapat luangkan masa sama-sama do. Aku tahu kat sana, korang jumpa ramai kawan baru which are better than me. Macam aku juga. Tapi all of them cannot compete with my SEADEBAB. Of course never okay!

Do take a good care of yourself okay dearest Love(s). Ingat, aku tak pernah lupa korang tau. You girls are the Best. Aku selalu doakan yang terbaik untuk korang semua. Aku faham kenapa kita tak boleh selalu jumpa. Masing-masing ada tanggungjawab. Well, kita semua dah besar. Sure High School Life wouldn't be the same like our Uni-life. BUT.. Please, promise me that you wont let all the memories fade away. Forever. Do believe in Forever. Forever does exist! I love you so much. Just too much!

Love, Inchiwa.




No comments:

Post a Comment