Feb 17, 2011

Jangan berkecil hati

Assalamualaikum,

Saya bukan nya tak mahu tulis pasal budak perempuan kelas saya. Akan saya tulis. Jangan risau. Awak tak perlu risau ye. Saya tahu apa saya buat. Jangan lah cerita kat orang lain yang saya lebih suka tulis pasal budak lelaki sebab nak menunjuk ? Ohh salah fakta awak tu. Kalau awak rasa fakta awak tu tak disahkan oleh saya, awak jangan lah sibuk nak cakap apaapa ye. Susah lah. Awak tu cuma baca apa yang saya tulis. Ingat ye, CUMA BACA. Tolong jaga perangai tu. Takpa kali ni saya maafkan awak lagi. Maafkan lagi ? Oh tidak menjadi masalah :) Semoga awak sedar yang perbuatan awak yang membawa mulut tu salah disisi masyarakat, tambahan lagi salah disisi Islam. Islam tidak ajar kita menjadi seseorang yang membuka pekung seseorang eh. Salam.

3 comments:

  1. sabar ye my dear...tak semua org akan suke kat kite...chill dear..

    <3,
    sue

    ReplyDelete
  2. awak , nty buat entry khas tok saya pulak tau .. hahahahahah :P

    ReplyDelete
  3. Kak sue, Insyaallah kan. thank you very much :(

    Nik, ewahh. hihi. takda hal lah. hihihi. nnt keluar kita amik gmbr byk2 yee. ingat. banyak2 ! :D

    ReplyDelete